Minu seiklused Leedus

Kuna suvi on peaaegu  läbi, siis nüüdseks peaks suviste puhkusereiside aeg läbi saama. Kuurortid hakkavad järgmist suve ootama, et jälle end uutele klientidele avada ja lasta neil veeta aega ilusates randades, mugavates hotellides, hubastes restoranides ja kohvikutes. Mul ongi nüüd aeg tuua teieni minu puhkuse kogemus.

Mina reisisin koos pere ja tuttavatega Leetu. Täpsemalt  Leedus asuvatesse kahte kuurorti Palangasse ja Klaipedasse ning ühte seal lähedal asuvasse linna Kretingasse. Nendes kõigis oli palju vaatamisväärsusi, mida tasub kindlalt külastada. Meie külastasime neist mõnda.

Alustasime 426 kilomeetrist reisi Kretingasse. Kui olime Läti riigi läbinud, siis läks sõitmine juba palju kiiremini. Kohale jõudes olime küll väsinud, aga kui Lidlisse minekust teada anti, olid kõik valmis püsti hüppama ja autosse istuma.

Teisel päeval oli delfinaariumi aeg ning nii siis me Klaipeda poole sõitma hakkasimegi. Kretingast Klaipedasse on umbes kümme minutit sõitu. Delfinaariumisse minemiseks tuli aga sõita paadiga, sest delfinaarium asus ühel saare. Parkisime auto ning astusime paati. Sõit kestis umbes 5-10 minutit ja olimegi kohal. Delfinaarium oli väga lahe ja see kogemus jääb kindlasti igaveseks meelde. Hiljem ostsime suitsukala, mis viis keele alla.

Kolmandal päeval läksime Dinosauruse parki Klaipeda läheduses. Park sisaldas elusuuruses dinosauruse kujusid, mänguväljakuid, labürinti, restorane, 5D kino, peeglilabürinti ning elektriautode platsi. Seal kõrval oli ka tagurpidi maja, mis oli umbes samasugune nagu meil nüüd Tartus. Meil läks kõige selle uudistamiseks peaaegu kogu päev, kuid see oli kindlasti seda väärt.

Neljandal päeval läksime uudistama üht Leedu kuulsaimat kuurorti – Palangat. Seal on üks imekaunis peatänav, millel on palju väikeseid poekesi ning mis juhatas meid kaunilt mereni. Seal saab rentida omale sellise auto ,millega peab ise väntama, kuid seegi on tegelikult väga lahe. Merevaigu muuseum Palangas on samuti elamusterohke, seal on merevaiku igas variandis, alustades väikestest mereväigu tükkidest kuni kaelaeheteni ja mööblini välja.

Kuigi reis oli lühike, jääb see kindlasti pikaks ajaks meelde. Kõik kohad olid toredad ning igavus ei kimbutanud. Reisi lõpus olin isegi imestunud, kui eksootiline Leedu on.

Anete Teras

Ma olen Anete Teras. Ma käin kolmandat aastat loodusmajas, sellel aastal käin looduse ja loovuse huviringis. Mind iseloomustab seentest kõige paremini kukkeseen oma kuldse värvi ja hea maitse poolest. Ma valisin selle seene, kuna ma olen enamasti rõõmus ja armastan kõige enam naerda. See annab mulle nii-öelda hea maitse. Kuldse värvi annab mulle minu muutuv iseloom, mis muudab mu vahel selliseks, et ma ei tunne ennast isegi ära.